ارشیاارشیا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

گل پسر

همه چیز عوض شد ...

1392/9/4 12:38
نویسنده : مامان ساره
216 بازدید
اشتراک گذاری

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

 

 

سلام به همه دوستای خوبه وبلاگیم و آقا ارشیای نازم ....


همونطور که دیروز گفتم نوبت دکتر داشتم و با بابایی مهربون ساعت 5:30 رفتیم سمت مطب...و خودمون رو آماده کرده بودیم که بگه پسره گلتون زود میاد بغلتون . من هم حسابی به خونه رسیده بودم و همه ی وسایلمو آماده کرده بودم ....اما !!!!پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

وقتی وارد اتاق شدم و وزن ، فشار خون و صدای قلب زندگیم چک شد رفتم واسه معاینه .که دکتر تشخیص زایمان طبیعی داد و من خوشحال شدم ولی گفت هنوز هیچکدوم از علائم زایمان رو نداری و بعید میدونم که تا یک هفته ی دیگه هم زایمان کنی...نمیدونی چقدر دلم گرفت ...melancholy emoticonفکر میکردم امروز فردا توی بغلمی عشقم ، قشنگم فرشته ی آسمونا ....

بعد رفتم واسه چک و چونه واسه قیمت ...پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/آخه بهم گفت زایمان طبیعی 2500000 میگیره ...upset face emoticonاول تخفیف خواستم که گفت چون طبیعیه و هر وقت که درد گرفتی من باید مطب و کار و زندگیم رو ول کنم و بیام واسه طبیعی تخفیف نمیدم ...بعد شروع کردم به صحبت کردن واسه قبول کردن بیمه که حداقل 1000000 رو بیمه بده که بازم گفت چون طبیعیه بیمه اذیتمون میکنه و اصلاً کوتاه نیومد ....من که دفعه ی قبل اوکی رو ازش گرفته بودم از حرفاش شوکه شدم پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/و بعد از اینکه چند سؤال پزشکی ازش پرسیدم اومدم بیرون .

راستش کارش خیلی خیلی عالیه....و تمام مشکلات دوران بارداریمو خوب تشخیص داده بود وبدون نقص کار میکرد...ولی هزینش خیلی بالا بود ....به بابایی گفتم یه دکتره دیگه هم هست که کارش خیلی خوبه و بیمارستان فوق تخصصی هم کار میکنه .رفتیم و با اون که قبلاً هم بیمارش بودم صحبت کردم باز اون منصف تر بود هزینه هاش و برای طبیعی 1500000 میگرفت و با اون به توافق رسیدم و قرار شد نوبت بعدی برم پیش دکتر ماندانا محمودی...تاریخ 92/9/10 .

بعد با بابایی رفتیم و اون پالتویی رو که دوست داشت و خیلی هم خوشگل بود خریدیم ....نمیدونی بابا آرش چقدر خوش تیپ تر شده بود با پالتو جدیدش.مبارکت باشه بابایی مهربون که امروز پا به پای من اومدی و همیشه کنارم بودی. _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

حالا دیگه کارای عقب افتادمو انجام میدم و منتظرم تا دردام شروع بشه و با تمام سختیهاش نوید اومدنت رو بده  وبرم بیمارستان....

دوستت داریم پسر مهربون مامان و بابا ...و بی صبرانه انتظار حضور پر از عشق و شادیتو میکشیم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عمه لیلا
4 آذر 92 22:46
قربونش برم بی صبرانه منتظر دیدن اون صورت ماهشم ما این همه تحمل کردیم اشکال نداره یه هفته دیگه هم تحمل میکنیم که بیاد اما واسه دیدنش دیونه شدم ارشیا جونم خیلی خیلی دوستت دارم عزیزدلم زودتر بیا و دنیامونو قشنگ کن فدات بشم خیلی مراقب مامانت باش اذیتش نکنی ها خوشگلم از تو شکم مامانت یه عالمه میبوسمت عزیزم بووووووووووووس
مامان ساره
پاسخ
سلام عمه ی جون جونی و دوست داشتنی ...ارشیا کوشولو هم خیلی دوست داره که بیاد توی بغلت آخه مامانیش کلی از عمه لیلاش واسش تعریف کرده .ممنون که میای به وبلاگ گل پسر سر میزنی ...خیلی عزیزی واسمون به خدا ...یه دنیا بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد