ارشیاارشیا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

گل پسر

معذرت میخوام دایی جوووووون

1392/8/28 18:03
نویسنده : مامان ساره
302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسری و همه ی خواننده های خوب وبلاگه گل پسر ...

من امروز اومدم رسماً از داداش گلم و دایی جون ارشیا عذر خواهی کنم ...چرا ؟آها ....

یادتونه پست ( بخشی از سیسمونی گل پسر ) ؟ًً!!!؟ اونجا من کلی از مامان جون ارشیا کوچولو تشکر کردم بابت زحمتایی که کشید و خریدهایی که کرد و کماکان ادامه داره ولی فراموش کردم از دایی سید حسین که مامان جون رو برد اهواز و پا به پاش وسایل رو جا به جا می کرد و از این سر تا اون سر می رفت و کلی زحمت کشید تشکر کنم ....وااااای ببخشید داداش گلم ....یه دنیا ممنونتم .:goldy22:.امیدوارم بتونم زحمت هاتو جبران کنم داداشی ...خیلی خیلی خیلی عزیزی واسمون ...و دست گلت درد نکنهcupid smiley, heart smiley, animated smiley, animation smiley, cupid smiley

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

تارا
28 آبان 92 18:49
سلام ساره جون اره رمزشو عوض کردم خصوصی برات میذارم مرسی عزیزم.لطف میکنی
تارا
28 آبان 92 18:51
راستی ادرست عوض شده یادوتا وب داری؟؟؟؟ سلام دوست خوبم...اون آدرس وب قبلیمه ولی الان فقط با نی نی وبلاگ کار میکنم.اشتباه شده بود.
زهرا
29 آبان 92 17:26
سلام گلم تو این لحظات تنها نیستی ماهم باهات هستیم و برات دعا میکنم بسلامتی زایمان کنی ممنون میشم وقتی زایمان میکنی برا منم دعا کنی سلام زهرا جان.مرسی گلم ...محتاجیم به دعا ولی همیشه مد نظرم هستی و واست دعا میکنم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد