ارشیاارشیا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

گل پسر

وسایل گل پسری

1392/8/6 1:15
نویسنده : مامان ساره
273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم و دوستای خوبم !

امروز اومدم چند تا از وسایل عشقمو بزنم ...واسه یادگاری ...http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

این تخت پارک گل پسرمه که سلیقه مامان جونشه و خیلی هم دوسش دارم

niniweblog.com

زانو بنده عشقم

niniweblog.com

سته حوله گل پسره

niniweblog.com

سته نوزادی ..پیش بند ..بالش شیردهی و لیف حمام زندگیم

 

niniweblog.com

بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

تارا
6 آبان 92 10:32
خییییلی خوشکلن مبارکش باشه ساره جون


مرسی تارا جان ...
مرجان مامان آران و باران
7 آبان 92 0:00
به سلامتی مبارکه عزیزم
مامانه محيا
7 آبان 92 10:53
چه خوشمله اميدوارم زود بياد همشو خراب كنه
ازاده مامان آرتین
9 آبان 92 0:04
خصوصی داری ساره جون

مرسی عزیزم .استفاده کردم
مرمر
11 آبان 92 13:27
عزیزم الهی بسلامتی بدنیا بیاد و باخوشی استفاده کنه خیلی تخت پارکش خوشرنگه مبارکه
راضیه
16 آبان 92 22:26
سلام گلم
ان شاالله به سلامتی فارغ بشی عزیزمبرات بهترینهارو آرزو میکنمممنون میشم تو این روزای آخر بارداریت واین ایام عزیز محرم واسه منو همه چشم انتظارها دعا کنی
منم لینکت کردم گلم


سلام عزیزم.مرسی از حضور گرمت و دعای قشنگت.چشم حتماً.التماس دعا
راضیه
19 آبان 92 11:58
دیگه خودتوت بین هم تقسیم کنین
آزی
20 آبان 92 1:02
سلام ساره جون وسایل نی نی خوشگله دست درد نکنه امیدوارم نی نیت سالمو سرحال بدنیا بیاد مرسی آزی جون که سر زدی و نظر دادی.پیگیر احوالت هستم مرتب.بوس
راضیه
25 آبان 92 14:38
سلام گلم چه خبراز گل پسرمون سلام عزیزم...سلامتی.خوبه ..به زودی مطالب این چند روز رو میزنم ...یه کم تنبل شدم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد