ارشیاارشیا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

گل پسر

روزهای آخر انتظار

1392/8/5 23:27
نویسنده : مامان ساره
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به بهانه قشنگه زندگیم ...

پسر نازم دیگه چیزی نمونده که اون تنه نازنینتو توی آغوش بگیرم و با انگشتم صورت ماهتو نوازش کنم...

هم من هم تو و هم بابایی خوشحالیم و بی تاب...لحظه ای که به دنیا بیای میخوام زود بغلت کنم تا حرارت این بی قراریهام کمی فروکش کنه ....و قطعاً اون لحظه یکی از طلائی ترین لحظات زندگیمه .flying kiss smiley for orkut, myspace, facebook

خب بهتره ماجراهای این چند روز رو بنویسم تا بدونی چی شد و چی رفت گلم ...

مهمترین خبر اینکه دیروز رفتم دکتر واسه چکاب و شنیدن صدای قلبت ...خدا رو شکر دکتر که صدای قلبتو گوش کرد گفت خیلی خوبه .شِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــکفقط وزن اضافه نکرده بودم که از دکتر پرسیدم گفت وزنشم خوبه و اگه خدا بخواد یه زایمانه نقلی خواهی داشت ...خوشحال شدم .بعدشم یه تابی توی سیسمونی فروشیه نزدیک مطب زدم و رفتم خونه عمه شیلا .راستی گلم امروز عمه لاله زنگ زد و گفت واست یه دونه پاپوش بافته و الانم داره پلیورتو میبافه من که خیلی خوش حال شدم ...این چند شب که بابا آرش شب کاره یا من میرم خونه شیلا جون یا اون میاد پیشم .الانم منتظرشم و برگه های امتحان ریاضی بچه هاشم تصحیح کردم .راستی خاله نسرین هم زنگ زد گفت قنداقتو آماده کرده ( خاله نسرین دختر عموی مامان ساره ست) گفت خیلی خوشگل شدن ...داده یه خیاط که قنداقهای مدل جدید درست میکنه ..خودمم نمیدونم چه شکلیه ولی هر وقت تونستم عکسشو میزنم .

دوست جونام ! دعا کنید این چند هفته ی آخر به خوبی بگذره ....هیچ استرسی ندارم خدا رو شکر. آخه من سعی میکنم همه چیزو آسون بگیرم تا آسون بگذره ...

پسرم ! ! !

ایستادگی کن ،

            ایستادگی کن ؛

                   و ایستادگی کن ...

و به یاد داشته باش که لشکری از کلاغها ، جرات نزدیک شدن به مترسکی که ایستادگی را فقط به نمایش می گذارد  ندارند.

niniweblog.com

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد