ارشیاارشیا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

گل پسر

قشنگه یا نه ؟ ؟ ؟

1392/7/30 11:56
نویسنده : مامان ساره
231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم ...سلام نفسم ....

قشنگه مادر ...! امروز وارد هفته 35 شدی و لحظه به لحظه به زمان دیدار نزدیک تر میشیم و من و پدر با تمام عشقمون و با ذره ذره وجودمون این لحظات رو انتظار میکشیم...و رؤیاهامون واسه آیندت پر رنگ و پر رنگتر میشه...

این روزا زود زود ضعف میکنم و بی حال میشم و کمر درد و پا دردم بیشتر شده و اینا همه به من میگن پسری داره مرد میشه و هر وقت تکون میخوری گلم ، من نوازشت میکنم و توی اون لحظه از همه ی دنیا بریده میشم.... و نمیدونی ...نمیدونی چه لذتی داره این لحظات ....

گذشته از این مسائل چیزی که واقعاً به همم ریخته دوریه ....دوری از بابا آرشه که الان یه هفته ای میشه ندیدمش و دلم واسه خونه هم تنگ شده بی اندازه ... به غم بزرگ تو سبنمه که اصلا! به روم نمی یارم ...که تو ناراحت نشی گلم ...اومدم اینجا مینویسم چون تو هنوز تمیتونی بخونی...

با تمام حس این دلتنگیه سخت و زود رنجیهای اعصاب خورد کنم سعی میکنم دنبال چیزای سرگرم کننده باشم ...مدل مو ....رنگ مو ....کاردستی .....و تازه مامان جون یه دونه کشو لباس واست خالی کرده و جالا هم داره به قسمت دیگه از کمد دیواری رو مرتب میکنه واسه تو عزیزم ...شکلک های شباهنگShabahang

خوش به حالت ...من که این همه سال اینجا بودم اینقدر جا نداشتم ...به قول بابا آرش فکر کنم اینجا واسه خودن موندگار شدی...

دیشب نشستم داخل کشوی لباساتو خوشگل کردم ...ولی نمیدونم طرحی که انتخاب کردم واسه داخلش خوبه یا نه ...اگه بابا آرش اینجا بود خیلی کمکم میکرد جون واقعاً توی کارای هنری سلیقه داره...

دوستای عزیز شما بگید ...این طرح خوبه ادامه بدم یا نه ...منتظر تظراتون هستم...عجله هم دارم...

آخر سر هم همه رو چسب 5 سانتی میکشم...


              

نظر یادتون نره ...Balloons

 

ای پسرم !

اگر به تو  بدی شد ، ببخش و اگر به تو خوبی شد، سپاس بگزار و اگر گرفتار شدی ،شکیبایی کن .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

بابای ملیسا
30 مهر 92 12:22
ضمن عرض سلام و آرزوی سلامتی برای شما و خانواده محترمتون ، وبلاگ ملیسا جان با عکسهای جدیدش به روز شد . ممنون میشم اگر شما هم یکی از عزیزان بازدید کننده وبلاگ ملیسا دخترم باشید و با گذاشتن یک کامنت ، یادگاری به یاد ماندنی براش بسازید . منتظر حضور شما هستیم . با تقدیم احترام : بابای ملیسا
تارا
30 مهر 92 19:31
سلام ساره جونم خوبی عزیز؟راستش من هنوز اقدام نکردم اخه خیلی استرس دارم ولی دوماهی میشه ازتو اینترنت رژیمهای غذایی رو رعایت میکنم نمیدونم نتیجه ای داره یانه بهرحال دلم خوشه دیگه حالا بارژیم خانم دکتریه کم انگیزم بیشترشده انشاله اگه خدابخاد ماه اینده اقدام میکنم دعاکن واسم خانمی انشاله نی نی کوچلوت بسلامتی بیادتوبغلت گلم
تارا
30 مهر 92 19:33
راستی یادم رفت بگم طرحی که اوردی خیلی قشنگ ونازه مگه میشه شماانتخاب کنی وخوب نباشه؟
بابای پسرت
30 مهر 92 19:52
سلام به فرشته ای به نام مادر گاهی اوقات فکر میکنم مردم توی زمانهای قدیم بدون هیچگونه تکنولوژی نه تلفنی نه اینترنتی .... چگونه میتونستن بدون خانواده یه مدت برن مسافرت و بی خبر بمونن. به نظرم بی خبری از دلتنگی بدتره البته امروزه با دنیای مدرنی که ما داریم خانمها امار لحظه ای همسرانشون رو دارن حتی از برنامه های اتی اونها هم مطلع هستن
بابای پسرت
30 مهر 92 20:22
بازم مثل همیشه خوش سلیقه هستی همیشه خوش سلیقه بودی چهتو انتخاب طرح چه تو انتخاب رنگ چه تو انتخاب وسیله... حتی تو انتخاب همسر هم خوش سلیقه بودی.. ولی جدا کارت خیلی قشنگه دستت درد نکنه
مهتاب
24 آبان 92 23:28
سلام عزیزم خدا را هزار بار شکر که پسر نازت برات موند وقتی پیامت را خوندم انگار خدا دنیا را بهم داد ممنونم عزیزم انشالله که پسرت به سلامتی بیاد بغلت سلام مهتاب جان...مطمئن باش خیلی زود به خواستت میرسی.خیلی ها تجربه ی تو رو داشتن و الان بچه دارن.مرسی اومدی سر زدی.واسم دعا کن خانمی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد