ارشیاارشیا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

گل پسر

به عشق تو ...

1392/7/26 12:27
نویسنده : مامان ساره
376 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم ....

و سلام دوستای خوبم...

حس این روزای من مثل بچه ای هست که قراره به زودی بابا و مامانش چیزی رو که بهش قول داده بودن رو واسش بخرن....یه اشتیاق خاص واسه رسیدن به چیزی که خیلی دوسش داری ...

من و بابایی لحظه های انتظار رو به عشق دیدن صورت ماهت به خوبی میگذرونیم قشنگم...

امروز خیلی خوشحالم...چون اولین کاردستی رو به عشق تو درست کردم و هیچ کس نمیتونه درک کنه که من چه قدر خوشحالم...

چند وقت پیش رفتم تو سایت لارا که البته لینکش کردم و ازش استفاده میکنم ...و یه منگوله کاموایی دیدم که خوشم اومد ازش و چند روز پیش که من و بابا آرش با هم رفتیم بازار رامشیر یه  دونه کاموای آبی خریدم و دیشب مشغولش شدم.اولی رو که خراب کردم ولی دومی خیلی خوشگل شد ..راستش هرچی نگاش میکنم سیر نمیشم ...آخه این اولین چیزیه که من واست درست کردم .تازه بعدش تا دیر وقت بیدار موندم و یکی دیگه هم درست کردم...تازه مامان جونم هرچی کاموا داشت داد به من تا واست توپ کاموایی درست کنم....بابایی که رفته ایذه وقتی شنید خیلی خوشحال شد گلم...

آرش جان هر لحظه که این مطلب رو میخونی بدون که

**خیلی دلم واست تنگ شده**

 

 

 

 

 

این پایین عکسشو میذارم ببینی...امیدوارم خوشت بیاد پسرم

از صمیم قلبم دوستت دارم

                          

                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

بابای پسرت
25 مهر 92 22:33
سلام خانمی این عکسی که گذاشتی خیلی سنگینه بیاد حجمش رو کمتر کنی که باز بشه
بابای پسرت
26 مهر 92 13:04
وقتی پسری مادر هنر مندی چون شما داشته باشه .معلومه از الان یه چیزی تو مایه های پیکاسو میشه یا بتهون


سلام بابایی مهربونه...مرسی...کمال همنشینه دیگه چه کنیم
مرجان مامان آران و باران
26 مهر 92 13:06
ایشالا به سلامتی زایمان کنی عزیزم
عمه لیلا
27 مهر 92 10:32
وای قربونت بره عمت اینا خیلی خوشگلا مامانی چه کارا واست میکنه فدات بشم عشق عمه خواهش میکنم زود بدو از شکم مامانی بیا بیرون دیگه نمیتونم صبر کنم دوست دارم تو بیای با تو سرگرم بشم. اگه بدونی چند نفر میخوان بزرگت کنن میترسم دیونه بشی وقتی ببینی چندتا مامان داری قربونت برم خیلی دوستت دارم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس عزیز دل عمت


سلام عمه جون...منم از تو دل مامانی خیلی دوستت دارم...من همه مامانام رو دویت دارم ...بوس س س
عمه لیلا
27 مهر 92 10:33
راستی یادم رفت از اینا بزارم واست عزیزم
مامان ازاده
27 مهر 92 19:29
ساره جان حالت چطوره؟گل پسری چطوره؟من و پسری برگشتیم خونمون دیگه
مامان زهره
29 مهر 92 18:54
سلام مامان گل وای خدای من چه مامان مهربون و باذوقی معلومه که نی نی گل ما خوشش میاد . آخه مامانش با کلی ذوق اونارو درست کرده. ایشالاهمیشه خوشحال باشی
مامان فاطمه(مامان آیرا )
12 آذر 92 10:57
سلام مامان ساره جون .خوبید پسر گلت دنیا اومد به سلامتی ؟ منتظر عکسای خشگلش هستیما. نازپسر بیا دیگه دلمون واست تنگ شده دنیای ما هم خیلی قشنگه. حالا بیا خودت میبینی عزیزم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد