ارشیاارشیا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

گل پسر

چه توپای قشنگی ....

1392/7/1 9:45
نویسنده : مامان ساره
581 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم ... پسره نازم ما من و شما و بابایی دیشب از ایذه اومدم سمته اهواز یعنی خونه خودمون ... پسرکم ...مامانی و بابایی عاشق خونن..

الان که دارم این مطالب رو واست مینویسم داری سکسکه میکنی ...خدا کنه اذیت نشی ...

واااااای چه تکونایی میخوری نفسم ...امشب عروسی فروغ دختره دختر عمه ی مامانی دعوتیم و الان بابایی رفته سر کار....همین الان زنگ زد و با هم حرف زدیم و گفت که شرکت بهشون کارت هدیه داده منم گفتم واسه شما باشه عزیزم...

راستی عشقم دیشب وقتی رسیدیم خونه اول رفتم سراغ توپایی که بابایی خرییده بود واست چون من هنوز ندیده بودمشون... خیلی خوشگلن ...واسه آب بازی کردنت گرفته عزیزم ....میدونم دوسشون داری ...

اینم عکشه قشنگم

        توپای گل پسرم

                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان ازاده
1 مهر 92 16:18
عزیزم سیسمونی فروشی زیاد هست-من خودم از جایی خریدم که خودش تولیدی داشت و نسبت به جاهای دیگه قیمتش مناسب تر بود-خیابون امام-پاساژ عیاری که آخرش لباس مجلسی میفروشن-یه سیسمونی فروشی هست به نام برادران لاهیجانی
مامان ازاده
1 مهر 92 16:19
-یکی دیگه هم هست توی خیابونی بعد از پاساژ کارون که یه پاساژه همش سیسمونی فروشیه-سعی کن زیاد گرون نخری
مرجان مامان آران
1 مهر 92 19:09
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر زدین ایشالا به سلامتی زایمان کنی گل پسری هم بیاد بغلت من لینکتون کردم
پریسا
7 مهر 92 0:18
سلام عزیزم،راست میگی باباهامیدونن کی خوش سلیقه شن،ممنون ازراهنمائیت،تهران بدنیااومدم وهمین جاهم زندگی میکنم،هنوزتاریخ زایمان مشخص نیستشمااهل کجائی وتاریخ زایمانت مشخص شده یانه؟
مامان آسیه
7 مهر 92 0:37
مامان ساره مهربون سلام !امیدوارم که این گل پسر دوست داشتنی به سلامت قدم های مبارکشو توی این دنیا بذاره دنیای شما و بابا آرش رو زیبا تر کنه. راستی قدر این روزا روبونید که با همه ی سختی هاش بازم دلتون براش تنگ میشه
هما
7 مهر 92 14:34
ایشالله دوران بارداری رو با شادی و سلامتی به پایان برسونی و گل پسر بیاد بغلتون.من لینک کردم با افتخااااااااااااار
پریسا
10 مهر 92 23:01
سلام عزیزم،بسلامتی انشاا...فک کنم وقت مون باهم باشه
عمه لیلا
16 مهر 92 20:18
وای خدای من چه توپهای قشنگی خریده بابای کی میای بدوی دونبالشون فوتبال بازی کنی قربونت برم خیلی توپ هات قشنگن عزیز دلم مبارکت باشه خوشگلم

سلام عزیزم.مرسی عمه جون .میبینی باباییم چقدر خوش سلیقست.یه دونه پمپم خریده واسه باد کردنشون.

مامان مونس
16 آذر 92 17:33
سلام مامان ساره جان پس ما توی یک شهریم دوست خوبم خدا پسرت و حفط کنه ایشالا صحیح و سالم بدنیا میاد...به وب نی نی های منم یه سری بزن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد