ارشیاارشیا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

گل پسر

هفته 29 بارداری

1392/6/30 18:15
نویسنده : مامان ساره
227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ستاره ی خوشبختی من آرین جونم ... 

نازنینم ! شما الن 2 روزه که وارد هفته ی 29 شدی  و من از صمیم قلبم خوشحالم که شما هر روز بزرگ و بزرگ تر میشی ....مبارکت باشه گلی..

قشنگم شما الان اینجوری هستی ...بغل

در این هفته جنین بیست و نه هفته است. جنین بلعیدن را تمرین می کند و حدود نیم لیتر در روز ادرار می کند. به نظر قدری غیر بهداشتی می رسد که جنین در آب بچه ادرار می کند، اما مشکلی نیست زیرا آب بچه هر سه ساعت عوض می شود. وقتی که جنین آب بچه را می بلعد، روده از اولین مدفوع جنین (مکونیوم) پر می شود. معمولأ اولین مدفوع جنین چند ساعت بعد از تولد نوزاد می آید. اگر نور بسیار قوی از دیواره ی رحم به جنین برسد جنین به آن واکنش نشان می دهد. گاهی هم جنین می تواند نور را با چشمهایش دنبال کند. در این دوره از حاملگی جنین بسیار سکسکه می کند. مادر می تواند این را حس کند. سکسکه مشکلی برای جنین پیش نمی آ ورد، تنها به افزایش گنجایش ریه ها و آماده شدن ششها برای تنفس کمک می کند.

                             هفته بیست و نهم بارداری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

بابای ملیسا
30 شهریور 92 21:56
با سلام . ملیسای خوشگل ما امروز دو ساله شد . به همین منظور به عنوان یک پدر بر خودم واجب دیدم تا امروز رو با عکسهای جدیدش براش به یادگار بزارم . خیلی خوشحال میشیم اگر به کلبه حقیرانه ولی پر از عشق و صفای ملیسا قدم بزارید و با نظرات و تبریکهای قشنگتون ملیسا و روزگار قشنگش رو بهره مند کنید . منتظر حضور شما هستیم .
مامان ازاده
31 شهریور 92 16:40
بسلامتی ایشالا
بهار
6 مهر 92 21:41
سلام طراحی اختصاصی قالب وبلاگ برای عرشیا جون . http://ghalebe-weblog.blogfa.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد