ارشیاارشیا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

گل پسر

اسم جدید گل پسر

1392/6/30 13:42
نویسنده : مامان ساره
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ...امروز 29 شهریوره گلم ....نفسم ....عمرم.....

و من بی تابانه لحظه ی دیدارتو انتظار میکشم .خیال باطل میدونم الان خیلی جات تنگ شده و اینو با تمام وجودم احساس میکنم ...چون حرکاتت آرومتر شده ولی فشار بیشتری به شکمم وارد میشه ...

من الان حدود یک هفته است اومدم خونه مامان بزرگ و بابا بزرگ (ایذه)...و بابایی بعد از اینکه ما رو آورده بود ( من و عمه لیلای عزیز)برگشته بود اهواز چون باید می رفت سر کار و امروز صبح زود ساعت 6 اومد پیش ما نفسم.من بیدار بودم که بابا اومد و با هم رفتیم نون تازه و حلیم گرفتیم و بساط صبحانه رو ردیف کردیم .....نمیدونی چقدر خوشحال بودیم از اینکه بعد از چند روز همدیگه رو دیده بودیم.  قلب  ..ساعت طرفای 10 بود که بابا آرش و عمو طاهر و عمو بهروز رفتن روستای سوسن واسه شنا کردن و ساعت 3 رسیدن خونه .

امروز از کنار هم بودن لذت بردیم و با بودن عمه فاطی و بچه هاش و عمو داوود همه چیز بهتر شد .

                                و خبر اصلی این بود .....

                          

            « انتخاب اسم واسه شاهزاده ی خوشبختمون »

                                                
                                 

بعد از ظهر بود که من و بابا آرش و عمه لیلا و عمو محمد و عمو طاهر مشغول انتخاب اسم واسه شما شدیم البته همراه با فنگ شویی...شاید 2 ساعت طول کشید تا بالاخره با تغییر اسم من از ساره به ساری اسم شما شد** آرین** که اشرافی صعودی شد مثل بابایی .من این اسمو خیلی دوست دارم .

نمی دونم شاید بازم اسم شما تغییر کنه ولی مطمئن باش هر چی که باشه ما حواسمون هست که یه وقت تأثیر بدی توی زندگی شما نداشته باشه ...

گل قشنگم به امید خدا آینده ی خوبی خواهی داشت ....صورت ماهتو میبوسم گلم ...

                                    

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آزاده
30 شهریور 92 13:46
به به چه اسم قشنگی-مبارک گل پسرمون باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد