ارشیاارشیا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

گل پسر

شیر مرد مامان ساره

1393/2/13 1:29
نویسنده : مامان ساره
249 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم.......

راستش هر چی روزها میگذرن وابستگیم به تو بیشتر میشه و حس قشنگه مادری بیشتر و بیشتر توی وجودم جاری میشه ....

پسر قشنگم ....خوشبختانه زندگیمون از اون سردرگمی و به هم ریختگی اوایل تولدت خارج شده و روز به روز هم بهتر میشه خدا رو شکر.

این روزها من و بابا ارش و صد البته بیشتر بابا آرش در تب بو تابه اثاث کشی و نقل مکان به خونه ی خودمون هستیم ...پا قدم خیر گل پسر امسال میریم خونه ی خودمون و از اجاره نشینی خارج میشیم انشاءالله.

الان رامشیریم و بابا آرش سر کاره شما هم خوابیدین ....امشب بغل بابا جون خوابیدی ...انقدر واست لالایی خوند و راه رفت تا خوابت برد ....فردا صبح بابایی میاد دنبالمون تا بریم ایذه ...بعد یک ماه داریم میریم اونجا...همه چشم انتظار دیدنت هسستن خصوصاً عمه لیلا ....که مرتب زنگ میزنه و واسه دیدنت لحظه شماری میکنه.

راستی پسرم بعد از اینکه از گهواره جدات کردم خیلی سخت توی تختت میخوابی مخصوصا شبها که نصفه شب مجبورم بیارمت پیش خودم بخوابی ....خوابیدنات واقعا خواستنیه .....وقتی خوابی همین جور میشینم نگات میکنم و قربون صدقت میرم ...خیلی مردونه میخوابی و یه دسستتو سایبون چشمات میکنی...ناززی....

به محض بیدار شدن میخندی.....و تا زمانیکه پتو روت باشه هیچ تکونی نمیخوری شاید فکر میکنی قنداقی فدات بشم ....همین که پتو رو میزنیم کنار شروع میکنی دست و پا زدن و غلت خوردن....زیر بغلتو میگیریم و تاتی تاتی میکنی.....

امروز مامان جون حیاط رو میشست بردمت توی حیاط و پاهاتو گذاشتم توی آب ...خیلی دوست داشتی گلم....

چند شب پیش من و بابایی بردیمت بیرون و قدم زدیم که توی بغلم خوابت برد ....

راستی عاشق بستنی هستی هر کی بستنی میخوره سریع خم میشی سمتش و دهنتو باز میکنی......وااااای بخولمت نفسسم....

خیلی راحت همه چیزو میگیری و سمته دهنت میبری ...دارم باهات کار میکنم که بنشینی.....وقتی میذارمت روی پام بشینی پاهاتو میزنی زمین و بلند میشی بعد دوباره میشینی.....چند بار پشت سر هم این کار رو انجام میدی تا خسته بشی.....

بابایی یه وان بزرگ واست خرید و تا الان یه بار توی وان حمومت کردیم ....آرام

خیلی دوستت داریم پسرم....و دوست داریم هر چه زودتر بزرگ و بزرگ بشی و آموزش هاتو شروع کنیم هرچند از همین الان سعی میکنم طبق آموزش های روز باهات کار کنم و از کتاب تقویت هوش هم استفاده میکنم ......

بوس بوس بوس گل قشنگم

 

 

قربونت برم ...اینجا از نور فلش دوربین تعجب کردی مامان.....

 

 

 

 

 

 

اینم عکس گل پسر و بعبعیش....که محکم بغلش کرده یه وقت در نره ....

 

 

 

 

 

 

 

اینم دو تا عکس از ارشیا جون که لا لا کرده ......خوب بخوابی پسرکم ....

 

 

 

 

 


 

خیلی عزیزی ماه من .....من و بابایی دیووونتیم....

زود زود زود بزرگ و بزرگتر شو ....

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان راضیه
13 اردیبهشت 93 2:00
قربونت برم که ناز خوابیدی عروسک خاله(ماشاالله)
مامان نی نی کوچولو
13 اردیبهشت 93 10:25
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام آقا ارشیا ،گل پسری ماشاالله بزرگ شدیاقربونت برم که اونطوری تعجب کردیآخ که شما وروجکا هرروز و هرروز خوشمزه تر میشین و ما را عاشق خودتون میکنینبرات از همین جا یه ماچ آب دار خوشمزه می فرستمراستی مامان ساره خونه ی نو هم مبارک
پدر
21 اردیبهشت 93 14:43
پسر نازم به هيچ روزي پس ات نميدهم،به هيچ ساعتي،به هيچ دقيقه اي،به هيچ هيچي!!! سخت چسبيده ام تمامت را.............
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد