ارشیاارشیا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

گل پسر

اینم چندتا از لباسای گل پسرم

1392/7/17 1:30
نویسنده : مامان ساره
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مادر ! خوبی نفسی مامان ...؟

نازنینم ! امروز من و بابایی از صبح خونه بودیم و با هم کلی فیلم دیدیم و کلی هم در مورد شما صحبت کردیم ...شکلک های منا

راستی جند روز پیش که با بابایی و مهمون کوچولومون ( آیسودا ) رفته بودیم بهداشت ، بابایی و آیسودا هم اومدن وصدای قلبتو شنیدنcupid smiley, heart smiley, animated smiley, animation smiley, cupid smiley ...واااای بابایی اینقدر ذوق کرده بود که نگو و آیسودا کوچولو هم توی ماشین میگفت چقدر بچتون سرو صدا میکرد ...منتظره تو به دنیا بیای تا ببره واسه خودش و به قول خودش نی نی اون بشی...

الان که دارم واست مینویسم بابایی خوابه آخه بد جوری سرما خورده ..شکلک سرماخورده,,get cold,,الحصول على البارد,از صمیم قلبم دعا میکنم که هر چه زودتر خوب بشه ....آمین        


 

 

 

 

طبق قولی که داده بودم چندتا از لباسای عشقمو زدم اینجا که یادگاری بمونن و ارشیای نازم بعدها اونا رو ببینه....Love heart 769

بازم سلیقه ی خوب و زحمتای مامان جونشه ...بقیه رو هم بعد میزنم ...

 

 

بیتابی های چند روزت بیتابمون کرده پسرم هر چه زودتر خونه ی قشنگمون رو پر از صفا و شادی کن ...

 

              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان آرتین
17 مهر 92 10:36
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگ ما سر زدین وبلاگ شما هم خیلی قشنگه وسایل و لباسهایی که واسه ارشیا گرفتینم خیلی خوشگله دستتون درد نکنه منم با افتخار شما رو لینک کردم

سلام دوست عزیز....مرسی از حسن توجهتون...چشاتون قشنگ میبینه.ممنون از لینکتون.
مامان محيا
19 مهر 92 16:04
سلام معلومه خيلي خوش سليقه اي ها خوش به حال عرشيا كوچولو


سلام مامان محیای عزیز.ما یه محیا کوچولو توی فامیل داریم از زیبایی زبانزده.مامان محیا جون دستت درد نکنه اومدی بهمون سر زدی .در ضمن مواظب خودتم باش ...نگران شدم جداً به خاطر فشار خونتون.ان شاءالله همه چیز به خیر و خوشی بگذره.
زهرا
19 مهر 92 18:14
سلام اومدم واسه عرض ادب.

خیلی خوش اومدی عزیز...ممنون که بهم سر زدی.منم روزانه پیگیر مطالب جدیدت هستم .
هما
24 مهر 92 22:59
مبارك ارشيا جون باشه چه با سليقه .......ايشالله به سلامتي بياد پيشتون.

التماس دعا






سلام دوست خوبم...ممنون از همراهیتون ...چشاتون خوش سلیقه میبینه...
عمه لیلا
27 مهر 92 10:39
وای لباساشو ببین چه خوشگلن عزیز دلم وااااااااییی کی اینا رو تو تنت میبینم دیونه میشم ببینم هزار ماشاالله اینقدر خوشتیپ و خوشگلی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد