ارشیاارشیا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

گل پسر

<no title>

1392/6/16 12:41
نویسنده : مامان ساره
172 بازدید
اشتراک گذاری
سلام قشنگم سلام


   شکلکهای جالب آروین   شکلکهای جالب آروین   شکلکهای جالب آروین

بازم دوست دارم اینجا باهات حرف بزنم 

امروز  شور و اشتیاق خاصی دارم   هر صبح که از خواب بلند میشم وقتی یادم میاد تو فرشته قشنگم که یه نی نی  تو دلت داری کلی خوشحال میشم و خدا رو هزار بار شکر میکنم

از وقتی تو دلم خونه کردی آفتاب یه رنگه دیگه است . زندگی قشنگ تر شده . و من چه عاشقونه دارم لحظه انتظار سبز و میگذرونم تا بهتون برسم به نی نی  که با اومدنش به خونمون بهار و جاودانه میبخشه و ما دیگه غصه ای نداریم

بازم یاد گذشته افتادم راستی گلم بدون تو چطوری و به چه امیدی نفس میکشیدم ؟ یاد اینکه اگه تو الان نبودی  عصبیم میکنه ولی خدا خواست و اومدی پیشمون

کوچلوی ما بابایی هم که همیشه هلاکته کوچولوی من و همه از شنیدن خبر اومدنت خیلی خوشحال شدن.خیلی برنامه ها برات داریم اولیش اینه که بعد از به دنیا اومدنت به محض اینکه یه خورده بزرگ شدی ببریمت حرم امام رضا

                       شکلکهای جالب آروین

خیلی دوست دارم زود بزرگ بشی و به دنیا بیای دستای کوچولوت و ببوسم و بزارم روی قلبم تا آروم بگیرم و      بگم دیگه تموم شد فرشته من !

مثله همیشه از خدا میخوام این لحظه ها  نصیب همه دوستای منتظر خانمم  کنه و میدونم خدا خیلی مهربونه و اون روز زود از راه میرسه

ارشیای من تو میسپارم دست خدایی که خودش تو رو بهم هدیه داده و میخوام همیشه حافظت باشه   

瓜皮仔0013http://mahsae-ali.blogfa.comhttp://mahsae-ali.blogfa.comفونت زيبا ساز فونت زيبا ساز http://mahsae-ali.blogfa.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد