ارشیاارشیا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

گل پسر

نظرات (10)

مامان ریحان
30 آذر 92 20:26
آخر پاییز شد! همه دم میزنند از شمردن جوجه ها! بشمار، تعداد دل هایی را که به دست آوردی! بشمار، تعداد لبخندهایی که بر لب دوستانت نشاندی! بشمار تعداد اشکهایی که از سر شوق و غم ریختی! فصل زردی بود…!توچقدر سبز بودی!؟ جوجه ها را بعدا میشماریم سلام وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم
مامان نی نی کوچولو
30 آذر 92 23:26
سلام سلام مامان ساره گلعزیزم تبریک میگم ماشاالله گل پسرمون چقدر نازه الهی میخوام بخورمش.خدا حفظش کنه براتون ،قدمش پراز خیرو برکت باشه براتونحسابی از همین جا میبوسمش
بنده
1 دی 92 11:49
سلااااام واااااای عزیزم قدم نو رسیده مبارک ماشاءلله،ماشاءلله،ماشاءلله،ماشاءللهخیلی ناز هست 3نفره شدنتون هم مبارک باشه ان شاءلله درپناه خداوند بزرگ و زیر سایه آقاامام زمان(عج) سالم و سلامت در کنار همدیگه باشید همیشه برای پسرت سوره های حمد و توحید و ناس و فلق رو بخون و بهش فوت کن هرجا میری اینجا من براش خوندم فعلاً بای بای عزیزم از طرف من پسرگلت رو ببوس، من هیچ وقت دلم نمیاد نی نی هارو بوس کنم،پوست لطیفشون اذیت میشه
زهرا
2 دی 92 19:05
ماشاالله یه عالمه بوووووووووووووووووووووس برای عرشیا جونی
راضیه
5 دی 92 11:57
ای جوووووووووووونم هزار ماشااللهخدا حفظش کنه عزیزم
مهتاب
7 دی 92 0:25
سلام ساره جون من عااااااشق این پسریت شدم خدا حفظش کنه برات عزیزم ماشالاه روزی صدبار واسش اسپند دود کن
راضیه
11 دی 92 14:11
قاصدک
18 دی 92 9:53
الهیییییییی عزیزممممممم. خیلی جیگر خوابیده گل پسرت . زنده باشه و خندونننن. عزیزم من شنبه زایمانم حتما حتما برام دعا کن
راضیه
20 دی 92 20:23
عمه لیلا
1 بهمن 92 1:05
وای دردو بلات بخوره تو قلب عمه عزیز دلم فدات بشم دورت بگردم که اینقدر خوشگلی و خواستی هستی خدا تو رو واسه پدر مادرت نگه داره انشاالله عزیز دلم قربونت برم دلم حسابی واست تنگ شده دیگه بیا پیشم خیلی دوست دارم ببوسمت نفسم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس خیلی مراقب خودت باش فدات بشم انشاالله که همیشه صحیح و سالم باشی عزیزم و در آخر نفسم از اینکه عمه ات هستم خیلی خوشحالم چون میتونم هر وقت که بخوام میتونم بیام پیشت بغلت کنم ببوسمت آروم بشم خوشگلم و از مامانت هم بخاطر اینکه تو رو به ما داد و دنیامونو قشنگ کرد و سالم بدنیا اورد خیلی ممنون دستت درد نکنه زنداداش عزیزم میبوسمت بخاطر تمام سختی ها و زحماتی که کشیدیممنونم عزیزم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد