ارشیاارشیا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

گل پسر

به عشق گل پسر

1392/6/16 12:41
نویسنده : مامان ساره
203 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 92/5/27 و من اولین نوشته هام رو تقدیم به گل پسرم ، ارشیای دوست داشتنیه مامان و بابا میکنم ..

قشنگم ! شما الان توی هفته 24 هستی و تکون خوردنات هر روز بیشتر و بیشتر میشه (به فول بابا آرش قشمره )...

پسره خوشگلم ! من قبلاً چند تا خاطره توی دفترچه ای که بابایی بهم داده نوشتم اول اونا رو میذارم تا بخونی ....صورت ماهتو میبوسم ...


مادر جون ...پسر گلم !

امروز 22 تیره و من امروز تکون خوردنتو بیشتر از همیشه احساس میکنم و وجودم پر از شادی و عشق میشه و در آرامش مطلق ، تن کوچولوت رو ، توی بدنم حس میکنم و توی این لحظه ها به بابا آرش ( که پیشمون نیست) فکر میکنم و اون رو هم توی این شادی شریک میکنم ....

دوستتون دارم هر سه تا تون رو ...

آرش ....

ارشیا ....

و زندگی قشنگمون ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نازی w
23 شهریور 92 16:59
بیا اینجا به دردت میخوره تو گوگل بزن "کپی پیست کن" بعد بیا کپی پیست کن w
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد